سفارش تبلیغ
صبا ویژن

sms asheghane - اس ام اس عاشقانه

ارسال شده توسط در 89/11/14:: 11:9 عصر

sms asheghane - اس ام اس عاشقانه

برای خوندن به ادامه مطلب بروید

عشق و محبت دیگر خریداری ندارد. زندگی شده قصه ی همان مرد یخ فروشی که وقتی از او پرسیدند:فروختی؟ گفت:"نخریدند،تمام شد.."

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 2
عشق از دوستی پرسید :تفاوت من و تو در چیست؟ دوستی گفت: من افراد را به سلامی آشنا می کنم ولی تو با نگاهی...... و من آنان را با دروغی جدا می کنم ولی تو با مرگ !!!!


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 3
کاش امتداد لحظه ها تکرار با تو بودن بود ...


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 4
تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشا ی تو همین یک لحظه باقی است..

SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 5
همیشه وقتی گریه می کنی، اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته ..


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 6
جالب است در زندگی ، تنها کسانی ما را میرنجانند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند..


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 7
حکایت جالبی است که " فراموش شدگان"، " فراموش کنندگان" را هرگز " فراموش نمی کنند..!"


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 8
دیروز خواب دیدم با یک دسته گل اومده بودی به دیدنم،
با یک نگاه مهربون...
همون نگاهی که سالها آرزو شو داشتم و از من دریغ می کردی،
گریه کردی و گفتی دلت برام تنگ شده، ولی من فقط نگات کردم..
وقتی رفتی سنگ قبرم از اشکت خیس شده بود . . . . .


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 9
یادت هست گفتم دوستت دارم و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن!؟
رفتم و بزرگ شدم... حالا اما دیگر یادم رفته است دوست داشتن !

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 10
یادمه که همیشه بهم میگفتی برو من پشتتم..
ولی هیچوقت فکر اون خنجر که پشتت قایم کرده بودی رو نمیکردم!





بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 4 ، کل بازدیدها: 172344
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ