سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس عاشقانه و زیبا

ارسال شده توسط در 89/11/14:: 10:54 عصر

ز کویت رفتم و الماس  ِ طاقت بر شکستم برو با یار  ِ خود بنشین که من بارِ سفر بستم


که بعد  ِ رفتنم جانا هزار افسوس خواهی خورد فلانی یار  ِ خوبی بود و من ،قدرش ندانستم

 

وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم

چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت

فکر میکردم که برام یه رفیق و همدمی

تو کویر آرزو باران رحمتی

به گمونم آخر عاشقای عالمی

بذار راحتت کنم ، فکر میکردم آدمی!ا

? وبلاگ تفریحی شاباش ? - www.shabash.blogfa.com

چقدر سخته

کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر

بده که کسی تورو دوست داشته باشه واینو نتونه بهت بگه


? وبلاگ تفریحی شاباش ? - www.shabash.blogfa.com

چقدر سخته

تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه

زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و بجای اینکه

لبریز کینه و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری

? وبلاگ تفریحی شاباش ? - www.shabash.blogfa.com

 

چقدر سخته

دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که

یبار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده


? وبلاگ تفریحی شاباش ? - www.shabash.blogfa.com


چقدر سخته

تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما

وقتی دیدیش هیچ چیزی بجز سلام نتونی بگی


? وبلاگ تفریحی شاباش ? - www.shabash.blogfa.com

چقدر سخته

وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه

اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری


? وبلاگ تفریحی شاباش ? - www.shabash.blogfa.com

 

چقدر سخته

گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار

بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی

گل من

باغچهء نو مبارک

? وبلاگ تفریحی شاباش ? - www.shabash.blogfa.com


هر انکه یار خواهد یار بسیار

ولیکن فرق دارد یار با یار

دل من سایه لطف تو میخواست

و گرنه سایه دیوار بسیار

? وبلاگ تفریحی شاباش ? - www.shabash.blogfa.com

 

به دردهم اگرخوردیم قشنگ است ،به شانه بارهم بردیم قشنگ است ،دراین دنیاکه پایانش مرگ است ، برای هم اگرمردیم قشنگ است

 

? وبلاگ تفریحی شاباش ? - www.shabash.blogfa.com

نه بلبل خواهد از بستان جدایی نه گل دارد خیال بی وفایی اگر گفتی مرا الان چه حالیست میان قلب من جای تو خالیست





بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 4 ، کل بازدیدها: 172163
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ