سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس عاشقانه

ارسال شده توسط در 89/11/14:: 10:52 عصر

ستاره هاروهرشب می بینم بااینکه دورند...تورو روزها هم نمی بینم کاش ستاره بودی

 

 

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا/تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا

 

 

اتل متل دلبرک-دلم برات زده لک -چه با پیام چه با تک- دوست دارم با نمک!ا

دنباله اس ام اس ها در ادامه مطلب

ستاره هاروهرشب می بینم بااینکه دورند...تورو روزها هم نمی بینم کاش ستاره بودی

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

 

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا/تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا


وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com
کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخند است یک دنیا لبخند برای تو

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

 

توی این دنیای دیوونه یه دیوونه دیوونه وار دیوونته دیوونه
 

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


خداوند همه چیز راجفت آفرید:جزدماغ ودهن وقلب،مى دونى چرا؟چون بایدبراى خودت یک هم نفس یک هم زبان ویک هم دل پیداکنى


وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

هیچکس تلخیه ی لبخند مرا درک نکرد ، گریه های دل من پنهان است

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت ، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی


وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی ، یا رب ای کاش نیفتد کار کسی به کسی


وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

دوست دارمش ، مثل دانه ای که نور را ، مثل مزرعه ای که باد را ، مثل زورقی که موج را ، یا پرنده ای که اوج را ، دوست دارمش

 

اتل متل دلبرک-دلم برات زده لک -چه با پیام چه با تک- دوست دارم با نمک!ا





بازدید امروز: 8 ، بازدید دیروز: 4 ، کل بازدیدها: 172351
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ