سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیامک عاشقانه جدید

ارسال شده توسط در 89/11/14:: 10:50 عصر

آینده از آن کسانیست که به زیبا بودن رویاهای خود ایمان دارند . (النور روزولت)ا

 

 

آه ، آدرس ما رو نداری ؟ کوه دل ، میدان غم ، خیابان وفا ، ایستگاه قلب ، مجاور فروشگاه عشق ، عقب قلبهای شکسته

 


بگو یارم کجاست تا خاک پایش را سرمه ی چشمانم کنم

دنباله اس ام اس ها در ادامه مطلب

آینده از آن کسانیست که به زیبا بودن رویاهای خود ایمان دارند . (النور روزولت)ا

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

 

آه ، آدرس ما رو نداری ؟ کوه دل ، میدان غم ، خیابان وفا ، ایستگاه قلب ، مجاور فروشگاه عشق ، عقب قلبهای شکسته

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


بگو یارم کجاست تا خاک پایش را سرمه ی چشمانم کنم

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

بعد از رفتن تو ، آسمان چه معصومانه می بارد ، ستاره ها روشنایی را از دست دادند ، ابرها در هم تپیده شدند و خورشید دیگر طلوع نکرد


وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

خدا را دوست دارم چون هرچه دارم از او دارم ، اگر عاشقم از اوست ، اگر صادقم صداقتم از اوست ، اگر شادم شادیم از اوست ، اگر زندگی می کنم زندگیم از اوست

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


عزیزم هرگاه به جایی رسیدی فراموش نکن که از کجا آغاز کردی

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com

جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم
وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


کاش ریسمان محبتمون روزی یکبار پاره بشه تا با هر گره زدن فاصلمون کمتر بشه !ا

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی / من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی
وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com
 


بی پنجره ای ، غریبه ای در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی / فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا و آتش طور کجا





بازدید امروز: 3 ، بازدید دیروز: 4 ، کل بازدیدها: 172346
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ