سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسمس عاشقانه و ناب

ارسال شده توسط در 89/11/14:: 10:48 عصر

دردم از دیدار توست / دل فقط بیمار توست / شادی عشق و امید / هدیه ی چشمان توست

 


کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد / کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

 


از تو گفتن کار هر کس نیست ای زیبا غزل / من برای گفتنت باید که مولانا شوم

دنباله اس ام اس ها در ادامه مطلب

دردم از دیدار توست / دل فقط بیمار توست / شادی عشق و امید / هدیه ی چشمان توست

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد / کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


از تو گفتن کار هر کس نیست ای زیبا غزل / من برای گفتنت باید که مولانا شوم
وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com
بیادت هستم حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم ؟ / مهرت به سرای من بخوابد چه کنم ؟ / یکدم به سوال من جوابی بده دوست / روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم ؟

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


برای محبت هایی که عمیقند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه ی از یاد بردن نیست !ا

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


شمع اگر سوخت و به پروانه وفادار نبود / من بر آنم که بسوزم به کنارت ، ای دوست

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یاد کردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشد

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


اگر خطا نکنم عطر ، عطر یار من است / کدام دسته گل امروز بر مزار من است / تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد / خود این خلاصه ی غم های روزگار من است

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


در چشم آفتاب چو شبنم زیادی ام / چون زهر هرچه که باشم اگر کم زیادی ام / همچون نفس ، غریبترین آمدن مراست / تا میرسم به سینه همان دم زیادی ام

وبلاگ تفریحی شاباش  - www.shabash.blogfa.com


روزهایی که بی تو می گذرد / گرچه با یاد توست ثانیه هاش / آرزو باز می کشد فریاد / در کنار تو می گذشت ای کاش





بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 2 ، کل بازدیدها: 172165
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ